Vježbe za jačanje mišića dna zdjelice


Na raspolaganju su mnogi različiti tretmani, ali možete i raditi vježbe i trenirati kako biste smanjili neke od problema.

Osoba koja vježba pilates na lopti za pilates.


Vježbe za dno zdjelice

Vježbe za dno zdjelice predstavljaju ponavljajuće kontrakcije kojima ojačavate svoje potporne mišiće oko uretre i mokraćnog mjehura kako biste izgradili tonus i čvrstoću potpornih mišića oko uretre i mokraćnog mjehura koji moraju ostati čvrsti da bi spriječili curenje urina.
 
Vježbe za mjehur predstavljaju vježbe kojima učite svoje tijelo da zadrži kontrolu nad mjehurom tako što ćete određivati i pratiti vrijeme između mokrenja. Ako dnevno pijete litru i pol vode, potrebno je mokriti do 8 puta dnevno. Ako imate potrebu za češćim mokrenjem, tada bi vježbe za mjehur mogle biti korisne za vas.
 
Vježbanje mjehura znači da postajete svjesni kako se javlja inkontinencija i da stječete novu naviku pražnjenja mjehura. To znači izbjegavanje mokrenja „za svaki slučaj“ ili jurnjavu u posljednjem trenutku. Tijekom vježbanja učite svoj mjehur da zadrži veće količine urina i produljujete vrijeme između mokrenja. Odvlačenje pozornosti od osjećaja potrebe i stiskanje mišića dna zdjelice umjesto trenutačnog odlaska u toalet korisni su načini kako to učiniti. Planiranje mokrenja i praćenje dnevnika mjehura također mogu biti korisni. Na taj način postupno možete produljiti vrijeme između mokrenja i zadržati kontrolu mjehura.
 
Promjene ponašanja predstavljaju prilagodbu životnog stila kako biste smanjili, spriječili ili liječili probleme inkontinencije. Primjeri uključuju praćenje dnevne količine tekućine koju pijete (ni previše ni premalo) te izbjegavanje pića koja utječu na mjehur, primjerice kave ili energetskih napitaka. Možete odrediti režim vježbanja ili promijeniti navike u ishrani kako biste izgubili na težini, a što također ponekad doprinosi inkontinenciji. Sljedeći primjer promjene ponašanja uspostavljanje je zdravih navika mokrenja.
 
Osim vježbanja mjehura postoji još nekoliko načina tretmana. Biološka povratna sprega način je kako prikupiti i izmjeriti podatke, primjerice upotrebom senzora i računalnog nadzora tijekom vježbi za dno zdjelice, kako bi se odredilo stežu li se odgovarajući mišići. Drugi je način upotreba naprava za vaginalnu podršku kojom se podržava uretra, mjehur, vagina, maternica i rektum. Sljedeći mogući način uključuje ubrizgavanje volumnih sredstava oko uretre kojima se stvara potporni volumen ili različite vrste kirurških zahvata.
 
I u konačnici, moguća je primjena kombinacije proizvoda za inkontinenciju koji se upotrebljavaju za kontrolu i upravljanje problemima koje imate.
 
Pročitajte više i posavjetujte se na TENA web stranicama koja najviše odgovara vašim potrebama.
 

Njega za vas

TENA Lady

Za žene koje se nose s oslabjelim mjehurom i istjecanjem urina.
Smeđokosa žena smiješi se kameri

TENA Men

Za muškarce koji se nose s oslabjelim mjehurom i istjecanjem urina.
Muškarac srednjih godina s bradom smiješi se kameri

Njega o drugima

TENA Skrb o bližnjima

Za vas koji njegujete vaše najmilije s inkontinencijom.
Žena starije dobi i njezina mlađa rođakinja uživaju u druženju

TENA Djeca

Za roditelje koji brinu o djeci s urinarnom inkontinencijom.
Malena četverogodišnja djevojčica gleda u svijet s čuđenjem i znatiželjom

Zdravstveni djelatnici

Za zdravstvene djelatnike koji skrbe o osobama s inkontinencijom.
Medicinska sestra i žena starije dobi uživaju u druženju

What are cookies?

Lorem ipsum dolor sit amet lorem ipsum dolor sit amet lorem ipsum dolor sit amet.